csütörtök, április 01, 2010

Az utóbbi két hét...

Az utóbbi két hetem elég zsúfolt volt, ugyanis nem jöttem haza a hétvégén, Budapesten voltam az osztállyal. A suliban nem történt semmi különös, de a hétvége az eszméletlen jó volt.
Szombaton "hajnalban"(fél hetes vonat) indultunk, és kb 10 felé voltunk Pesten. Először Aquincumba mentünk, ahol a töritanárom beszélt, egészen érdekes volt, rosszabbat vártam. Utána kajázni mentünk, végre^^. Délután a Maffiamúzeumot vettük célba, ami, azt kell mondjam, az egész hétvége legjobb programja volt, ha tehetitek, mindenképpen nézzétek meg! Nem is a maffiás, inkább a drogos rész, azon belül is a drogprevenció volt mindenki számára a legérdekesebb, és legviccesebb. Hát igen, mi mind drogosok vagyunk, amennyit nevetünk :D
Este a Tanár úr kéremet néztük a Karinthy színházban. Hát, jobbat vártunk.
Másnap az Operaházba látogatott az osztály, ami leginkább a környéken zajló forgatás miatt volt érdekes. "Edward" - sóhajtottunk fel sokan. Na igen, ott voltunk mi is! (L) Aztán már csak a Szépművészeti Múzeum görög és egyiptomi kiállítása várt ránk. Én az egyiptomit néztem, az nagyon jó volt, és a többiek szerint a görög igencsak uncsi volt.
Aztán a héten lázban égett a suli, DÖK nap volt ma, és pártokra szavazhattunk. Sajnos nem az én választottam nyert. Sajnos :)
Tegnap énekverseny is volt a suliban, osztályok között, egész jó buli volt, bár égtünk egy nagyot. Buli! Este az is volt :) Háhá, ekkora jó még soha nem volt az aulában, legalábbis nem, mióta én oda járok. Jó hét volt, az biztos :) Máris visszasírom!

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP