vasárnap, április 04, 2010

Glee 1x09-1x11

Van egy néhány sorozat, amivel jobban le vagyok maradva a kelleténél, ilyen például a Glee, ahol a 9. résznél lemaradtam, holott a napokban mutatják be a 14. részt. Így most, hogy van egy kis időm, pótolgatok.
Három részt néztem meg a Gleeből, de újra elfogott az a varázs, ami az elején, bár nem hittem, hogy még mindig tetszeni fog.
A Glee-ről annyit kell tudni, hogy egy gimis kórusról szól, akik kívülállók ugyan a gimiben, de mégis bemutatják, hogy mennyire értékesek is.
Megismertem a gonosz tanárnéni jó oldalát is, Sue kedves is tud lenni, ugyanúgy Quinn is, akit nem nagyon csíptem eddig. Szerintem jó párost fognak alkotni a gyerek apjával, Puckkal, már ha nem tagadja tovább, hogy nem Finn az apa, és végre Puck mellett köt ki, hogy Rachel is Finn összejöjjenek. Na, jó, ez kissé bonyolultan hangzik, de maga a két szerelmi szál is igen bonyolult.
A dalok régebben is tetszettek, de ebben a három részben különösen jókat találtam, ismerteket és ismeretleneket is egyaránt. Egyet különösen ki tudnék emelni a 10., azaz Balladák részből. Finn a baba ultrahangos felvételének énekli a The Pretenders - I'll stand by you című számát. Nos, ez eszméletlenül jó előadás volt a részéről.
Most megyek is, nézem tovább, és majd jövök a 12. és 13. rész értékelésével is! Addig is, Finn előadásában az I'll stand by you:

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP