vasárnap, május 23, 2010

Tegnapeste.Inter.Bayern.

Valahogy mindig élvezettel nézek meccseket, gondolok itt a focira. Így alap, hogy tegnap este letottyantam a tévé elé, és nézni kezdtem a Bajnokok ligája döntőjét, mondván, ha már úgyis itthon vagyok rajta, miért ne nézzem meg? Aztán rájöttem, hogy értelmetlen, mert nincs is kinek szurkolnom. Se az Inter, se a Bayern nincs a kedvenceim között, de üsse kő, ki nem hagyhatjuk a BL-döntőt. És inkább szurkolok az olaszoknak, mint a németeknek. Valamilyen oknál fogva irtózom tőlük.
Nem baj, néztem a meccset, és előre éreztem, hogy az Inter fog nyerni. Most egy darabig lappangott a focilázam, hiszen nem is tudom, mikor láttam utoljára olyan meccset, ami érdekelt volna, de most megint alig várom, hogy VB legyen. Pont hazaérek, pont nézhetem.

2 megjegyzés:

lola 2010. május 23. 14:15  

én is úgy voltam vele,h inkább Inter nyerjen,mint a németek.számomra unalmas volt az egész,jó meccset pedig rég láttam.élénken él még bennem az a bizonyos Liverpool-Arsenal 4:4es meccs.Na azóta elvétve volt 1-2 jó,az pedig rég is volt.:)

gabi 2010. május 23. 14:43  

valahogy engem se kötött le. normál esetben végig tudok izgulni egy meccset akkor is, ha nem a kedvenceim játszanak, most azonban majdnem belealudtam.

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP