vasárnap, június 13, 2010

Glee s1e19 - Dream on!

Megnéztem, végre. Már hetekkel ezelőtt leadták a tévében az epizódot, de csak most tudtam időt keríteni arra, hogy megnézzem, és meg kell mondjam, ismét lenyűgözött. NPH (L) Imádom a pasit, már az Így jártam anyátokkal óta, ő a híres Barney, és most itt is szerepet kapott, méghozzá nem is akármilyet. Megcsillogtatta az énektudását, és bebizonyította, hogy milyen jó. Egyszerűen térdre borulok a pasi előtt.
Aztán itt van még a Rachel-Rachel anyja szál, ami meg kell mondjam, meglepett. Örömmel tölt el, hogy ezentúl a kis szereplőket is kiemelik, jelen esetben Artie küzdelmét a lábaival, hogy mennyire szeretné valóra váltani az álmait, de a tehetetlensége mindenben megakadályozza, és ezért feladja az egészet, feladja az életét.
Nos, ismét izgatottan várom, hogy lássam a folytatást, de addig még jó sok minden vár rám, például egy Német-Ausztrál meccs :)

2 megjegyzés:

boreeester 2010. június 14. 13:09  

nekem is nagyon tetszett ez a rész, én eddig nem ismertem NPH-t, csak hallomásból, de azt hiszem eljött az ideje, hogy megnézzem a HIMYM-t :D
én nagyon szurkolok Artie-nak, ő az egyik kedvenc karakterem. : ) először azt hittem, h valóban lábra áll, és úgy örültem. de végén nagyon rossz volt, h mégsem... : (
Rachel anyján én is meglepődtem, azt hittem, h csak azért csinálják, h ne legyen kedve énekelni, v ilyesmi, de az a dal egyáltalán nem erről a szándéról árulkodott. : )

gabi 2010. június 14. 14:00  

Én is azt hittem Artieról, aztán mégsem... :)
Tényleg eljött az ideje! Én pár hónappal ezelőtt rágtam át magam az összes részen, és egyszerűen beleszerettem, már az első résznél. Nagyon jó!

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP