hétfő, június 28, 2010

Ilyen a formám (2010)

Teljesen, totálisan, globálisan, akárlisan belezúgtam. Már nagyon régóta vártam, hogy megnézzem, és ma végre sort kerítettem rá, és jó hosszú ideig ez lesz most a kedvencem.
Jennifer Lopez visszatért a mozivászonra, méghozzá nem is akárhogy, nem is akármiben. Nagyon tetszett, ahogy az összezavarodott, szerelmes, terhes lányt játszotta. Aztán itt van Alex O'Loughlin. Teljesentotálisan belezúgtam. :) Olyan aranyos arca van, jóképű, és még jó színész is.
A poénok jókor, jó helyen voltak elsütve, és nem is volt belőlük kevés, szinte még mindig röhögök, pedig már jó ideje befejeztem. A vége, a lezárás nagyon tetszett.
Igazából az egészben csak annyi nem tetszett, illetve annyit tartottam furának, hogy Stan (Alex) ilyen könnyen vette Zoe (Jennifer) terhességét. Azt hittem, hogy ez lesz a bonyodalom, a terhesség, nem pedig a hitetlenség. De épp ezt csodáltam a filmben. Még vagy százszor meg fogom nézni, az biztos!
Értékelés: Nekem ez abszolúte 10/10. Nincs kérdés, nincs magyarázat.

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP