péntek, december 31, 2010

BÚÉK


Elég tartalmas éven vagyok túl. Ma van 2010 legeslegutolsó napja, és azt hiszem, hogy legszívesebben elfelejteném ezt az évet. Nem azt mondom, hogy az egész egy nagy rakás szar volt, de nagy része igen. Vannak pillanatok, amiket örökre az emlékezetembe véstem, de ugyanakkor vannak, amiket kitöröltem, vagy szeretnék kitörölni.
Az éjszaka folyamán számot vetettem az év legjeiről számomra, és végül is arra jutottam, túléltem. Kész. Vége. Ennyi volt. 2011 csak jobb lehet, ennél biztosan.
Igazából nem tudom, mi változhat azzal, hogy egy új évszámot írunk. Hiszek benne, de mégsem tudom. Mi fog azzal változni, hogy holnap egy új nap indul? Semmi. Egy perc alatt nem történik majd olyan, ami jobbá tenné. Ez hosszadalmas folyamat lesz.
De máris megvan az első fogadalom. 1, változtatni fogok olyan dolgokon, amiket már rég hibának diagnosztizáltak nálam, de eddig nem tettem ellene semmit. magamnak fogom alakítani az életemet, és jobb lesz, mint az eddigi.
Hosszú, de ez az első, és szinte legfontosabb, amit meg kell tennem. Ha nem is 2011-ben fejezem be a hibák "korrektúrázását", de legalább elkezdem a folyamatot. Az is valami, nem?
A második már jó ideje fogalmazódik bennem. 2, Megfogadom, hogy ezentúl előbb gondolkozom, és utána cselekszem, elkerülve ezzel méretes hibákat, amiket már elkövettem eddigi életemben.
Ez is elég fontos. Nem akarok olyan életet, ami tele van tűzdelve hibákkal, noha tökéleteset sem, tökéletes nem létezik az én meglátásom szerint.
3, Nem az első gondolat alapján fogok ítélni. Eddig mindig fontos volt az, hogy mit gondoltam először valamiről vagy valakiről, de nagyon gyakran változott a véleményem, sőt, szinte mindig - és nem indul jól egy kapcsolat, ha először a rosszat veszem észre, és elkerülöm.
4, Többet foglalkozok magammal, kevesebbet másokkal. Ez most talán kicsit önzőnek tűnik, de tényleg, túl sokat foglalkoztam eddig mások problémáival, és néha magamra már egy másodpercnyi idő sem jutott. Ez pedig nem túl egészséges...

Körvonalakban ennyi fogalmazódott meg bennem eddig. Talán lesz több. Talán nem. De ezeket mindenképpen betartom!
BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK!

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP