szombat, december 25, 2010

sweet 17.


Hát, ez is megtörtént végre az életemben. 17 éves lettem. Szenteste születtem, bizonyos szempontból szerencsés, azonban elég sok hátránya is van, kezdve azzal, hogy soha nem tarthatok egy igazi szülinapi bulit aznap, amikor ünneplem. Ilyenkor kívánom, hogy bár' egy nappal korábban születtem volna. De ez van, ezt kell szeretnem.
Tegnaptól kezdve már számolom a napokat, amik a 18. születésnapomig vannak hátra. Már csak 364. Valahogy azt hiszem, hogy ha számolom, akkor mindig fogom érezni, hogy úristen, már egyre közelebb van.
És ha eljön, akkor bár' kívánhatnám, hogy örökké 18 éves legyek. Szép lenne, bár nem biztos, hogy akarom. Hiszen mi lenne jó abban, hogy örökké élnénk? Vagy végignézni, ahogy mindenki meghal körülötted, vagy megunni az életet, amikor már semmi újat nem tartogat. Jó ez így. Csak az öregséget hagynám ki az egészből. Én nem akarok öreg néni lenni, el sem tudom magamat képzelni úgy. Ha lenne egy kívánságom, ami biztos teljesülne, száz százalék, hogy nem az örök élet lenne - vannak annál fontosabb dolgok is...
Hát, 17 éves lettem én...

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP