péntek, április 23, 2010

Ennek is vége, vége a hétnek.

Hát ennek is vége végre. Egészen rövidnek tűnt a hét, bár annál eseménydúsabb volt. Úgy tűnik, most jött rá tényleg minden tanár arra, hogy itt az év végi hajtás, és ez egyenlő volt azzal, hogy mi is rájöttünk, hogy itt a hajtás.
Ha jól számolom, a héten négy témazárót írtam. Töri, földrajz, matek, német, tegyük hozzá a kis német cetliket, a kémiát, és mellé azt, hogy jövőhéten fizikatz. És meg kell mondjam, a fizika nem tartozik az erősségeim közé, félek is rendesen a témazárótól.
Jövő héten ballagás. Olyan fura lesz a végzősök nélkül, ráadásul én leszek a narrátor a kolis ballagáson. Izgalmasak és viccesek a próbák, nem is gondoltam volna, hogy ennyire nagyon készülünk rá, tavaly még nem vettem részt annyira benne. De már mindjárt vége. Kedden. Vége.
De ezen kívül igazán jó, vicces hetem volt. Filmet néztünk önismereten, filmet nézünk rajzon, majd írok beszámolókat, megérdemli mindkettő, amit néztünk/nézünk (a rajzosból még van hátra egy órányi).
Az estéink nagy részét lent töltjük a várkert játszóterén, a kép is ott készült a barátnőmmel. Jókat lehet ott poénkodni! :)
Már megint elment egy tippmixem, ráadásul egy meccsen, egy papírforma szerinti sima győzelemből lett vereség. Még a Barcám is bejött, szerencse, hogy nem végeredményre tettem. De ez van. :) Majd valamikor sikerül végre.
Kaptam anyumtól egy ilyen ezüstszínű bolerót, tök véletlenül, nem is tudtam róla, és ő sem tudta, hogy én pont ilyet akartam a jövő héten venni. Legalább erre sem kell költenem! :) Nagyon tetszik :)
Ma voltam angolon, csináltunk nyelvvizsgás magnózást, és azt mondta a tanárnőm, hogy nagyon jól megy. Már alig várom, hogy nyáron megpróbáljam, bár nagyon úgy érzem, hogy a bukásnál fogok kikötni.
De most leginkább az év végi átlagom foglalkoztat. Ha meglesz a 4,5, akkor talán mehetek Spanyolországba, ami mindig is nagy vágyálmom volt, és az is marad, míg el nem jutok. Gyönyörű ország, az egyik kedvencem. Madrid (L) Barcelona (L)
Venni kéne hajfestéket, de hol van nekem időm még hajat is festeni? Áh :D

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP