szombat, április 03, 2010

GG, TVD, HIMYM

Most egy nagy-nagy csoportos összefoglalót tartok a sorozatokról, amiket az utóbbi két napban néztem. Szinte minden kedvencem teljesen újraindult, így most három ismertetőt és véleményt is hozok.
Először is, a Gossip Girl. Ebből már két részt is láttam, és mindkettő megragadott.
A legfőbb szál ugye Chuck és az anyja, most is sok kavarás volt. Valahogy sejtettem, hogy valami nincs rendben a nőnél, és kiderült, hogy Jackkel dolgozik, és azt hazudta a végén Chucknak, hogy nem az anyja. Pedig nagyon is az. Serena és Nate boldogabbak, mint valaha, ám Jenny újra valamiféle érzést kezd el táplálni Nate iránt, ami úgy érzem, még nagyot fog kavarni az következő epizódokban. Rufus és Lily végre kibékültek, de úgy hiszem, ez az egész "mindenszép,mindenjó" csupán a vihar előtti csend, ahogy mondani szokás.

Aztán persze itt van az Így jártam anyátokkal.
Nem bántam meg anno, pár héttel ezelőtt, mikor úgy döntöttem, hogy letöltöm az összes eddigi részt. Irtó jókat röhögtem, és szinte ki sem tudtam kapcsolni a nézését, alig vártam, hogy új rész jelenjen meg.
Nem veszített a színvonalból semmit, az eheti rész is szuper volt.
Lily születésnapját ünnepelik, és felelevenednek a régi emlékek, mikor is Ted mindig befúr valaki idegent az ilyen baráti összejövetelekre, és később sosem emlékszik arra, hogy ki volt az, és ez rohadtul idegesít mindenkit.
Közben Robin próbál meg Barney-ról rossz képet csinálni, de az egész epizód folyamán nem sikerül - kivéve az utolsó pillanatban, mikor Barney-t ráveszi, hogy tüsszentsen. Marshall közben szervezi a tökéletes szülinapot, de sosem úgy sül el, ahogy ő szeretné. Legalább ebben a részben Ted nem utalgatott a jövendőbelire, kell egy kis pihi :) Bár azért kíváncsi vagyok, mikor találja már meg végre... :)
És végül, a The Vampire Diaries. Ebből is két részt láttam, nagyon örülök, hogy már tegnap megjelent a magyar felirat. Eleinte nem fűztem nagy reményeket a sorozathoz, de nagyon megragadott. Jól irányítják a szálakat, és igazán izgis részeket forgatnak.
Ezúttal új vámpírok jelennek meg a városban, akik kiszabadultak a sírból, amit Damon nyittatott ki. Elena megtudja, ki az igazi anyja, ami Alariet, a történelemtanárt eléggé felzaklatja, de ez sem állítja meg, hogy Jennának, Elena gyámjának udvaroljon. Stefan mindentől próbálja megvédeni Elenát, de egy duplaranditól Mattel és Caroline-nal nem sikerül, eleinte elég rosszul sül el, de a vége alap, hogy hepiend. Most még. Azért a gonosz vámpírok jelenléte senkit nem nyugtathat meg...

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP