szombat, április 03, 2010

A villámtolvaj - Percy Jackson és az olimpisziak (2010)

A ma délutáni menü a nagyon beharangozott Villámtolvaj volt. Meg kell mondjam, kellemeset csalódtam, ugyanis sokkal rosszabbra számítottam. Mikor olvastam, hogy megelevenedik az Olimposzi sztori, azt gondoltam, hogy valami agyontúlzott tinisztori lesz, rossz alakításokkal.
Ehelyett egy igen ütős kis filmet tártak elénk a rendezők. A sztori lényege, hogy rengeteg olyan fiatal él világszerte, akik félistenek. Közülük egy Percy Jackson, aki maga Poszeidón fia. Elkerül egy táborba, ahol hozzá hasonlók élnek, és összetalálkozik Athéné lányával, Annabeth-el, akivel szoros lesz köztük a kapcsolat. Tudni kell, hogy ellopták Zeusz villámát, és mindenki Percyt gyanúsítja. Be kell vallanom,én is azt hittem, hogy valami véletlen folytán, de tényleg nála van a villám. A végére már mindenkire gondoltam, csak Luke-ra, Hermész fiára nem. Megkezdődik a hajsza a villám után. Megjárjuk Medúza fészkét, a Nashville-i Parthenont, és Las Vegast is, az Alvilág miatt. Majd lejutunk, és megismerkedünk a számomra legkedveltebb szereplővel, Persephonéval, aki mindent megtesz, hogy szabaduljon Hádész fogságából. Vicces, karakteres szereplő, a kis nimfo :)
Logan Lerman is alakított, így utánanézve nem is tudtam, hogy már ennyi film van a háta mögött, igaz, kis szerepekkel. Alig várom, hogy valami újabbat is lássak tőle, megfogott. A végére vártam, hogy jaj, minden hepi lesz, és majd Poszeidón jól-jól leköltözik a földre, sajnos nem így lett, de azért így is szép befejezése lett. Bár azt az elmaradt csókot hiányoltam Annabeth és Percy között, jól hárított a kislány :)
Összességében azért: 10/9

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP