hétfő, április 05, 2010

Glee 1x12-1x13

Jelentem, Glee kivégezve. Igazán tartalmas, tanulságos két részen vagyok most túl. Épp ideje volt, hogy mindkét terhességes balhéra fény derüljön, bár ugyanúgy sajnáltam Finnt, mint Williamet. Mindkettő túl jó ahhoz, hogy ezt érdemelje. De hát, ez van. Nők. :D
Még most is azt mondom, hogy nagyon szuper dalok vannak ebben a sorozatban. Most, a válogatón igazán megfogott pár dal, és örülök, hogy nyertek, bár alap volt, nem is lehetett volna másképp. Nem lenne Glee.
Aztán itt van a Will és Emma szál. Nagyon örülök, hogy végre elcsattant az a bizonyos csók, épp ideje volt. És hogy közben Kelly Clarkson 'My life is a suck without you' száma szólt, az különösen nagy öröm volt. Alig várom a folytatást, de sajnos csak majd' két hét múlva nézhetem...

2 megjegyzés:

boreeester 2010. április 8. 19:35  

szia! :)

nagyon tetszik a blogod, nekem is van egy hasonló témájú.:) én éppen most töltöttem le a glee-t, és neki is fogok kezdeni. ez már a második nekifutás, mert először kb a 4. résznél elakadtam. :)
ha van kedved, nézz be hozzám!
www.boreeester.blogspot.com

b.

gabi 2010. április 9. 11:35  

Köszi szépen, benézek hozzád is amúgy! :)
hajrá a Gleevel!

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP