kedd, április 06, 2010

90210 - 2x10-2x11

Hát, igen, eléggé le voltam maradva sok mindennel, a 90210-el jobban is, mint a Gleevel. Egyelőre két részt tudtam megnézni belőle, de már ez rádöbbentett, hogy hülye voltam,hogy nem töltöttem lefelé tovább, és nem néztem.
zgi két részen vagyok túl. Az Annie&Jasper szál kezd forrósodni, már a szülők is tiltják, de akkor sem lesz vége. Ade lemond végre a drogokról, hála Navid "balesetének", amit Jasper okoz, hogy elhallgattassa. Silver és Kelly anyja meghal, elég szomorú, sajnáltam őket. Naomi rájön, hogy Liamet szereti, de még mindig haragszik rá, azonban végre sikerül bebizonyítani, hogy mindenben Jen a ludas, így Naomi kiakad. Nem is csodálom.
Először Jen és Ryan kempingezni mennek, összevesznek,majd jóljól kibékülnek, de aztán ugye jön a lebukás, és mindennek vége. Az összes hazugságának.
Ade és Navid kezdenek újra közel kerülni egymáshoz, de Navidnek még szüksége van egy kis időre. A temetés után Silver és Teddy között elcsattan egy csók, ami a fiúban felébreszt valamit, de igyekszik titkolni. Ugyanakkor Dixon és Silver közt is fellobban valami, ismét. Kibékülnek, és jó kis szerelmi háromszögnek nézünk elébe, azt hiszem.
Ivy féltékeny Naomira, amiért Liam annyira kedveli, bármennyire is tagadja, így zavarja, hogy kiderült az igazság Jennel kapcsolatban. Mikor Naomi bocsánatot akar kérni a lóversenypályán, Ivy észreveszi, és megcsókolja Liamet, holott jól tudja, hogy ők egymást szeretik.
Dixon kimenti Annie-t a szüleik előtt, mikor le akarják szidni, hogy hol volt kémiatanulás helyett. Végre ők is kibékülnek, szerintem már ideje volt.
Naomi felhívja Anniet, és hagy egy üzenetet, amiben bocsánatot kér tőle. Hát, meg is érdemli, legalábbis egy részben... alig várom a folytatást!

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP