szombat, április 24, 2010

The Vampire Diaries s1e19

Hát, ez kész. Azt hiszem, kezdek Team Damon pártra állni. Eddig Stefanon kívül senki más mellett nem tudtam elképzelni Elenát, és most meg... Damon nagyon szimpatikussá vált számomra, épp ideje volt, 19 rész után.
Megvolt a nagy táncos jelenet, nagyon tetszett a zene, le is töltöttem, még tuti lemegy néhányszor a telefonom lejátszóján.

Tetszett, hogy Bonnie visszatért, már kezdtem hiányolni, és érdekesen fog alakulni ez a vita közte és Elena között. Anna is kezd közel férkőzni Jeremyhez, és egyre többet tudhatunk meg gonosz John bácsi kilétéről, de még mindig nem lehet tudni az igazat.
Stefan nagyon ráfanyalodott az embervérre, amit Damon most már próbál megállítani, így elmondja Elenának is, aki nagyon megrémül. Stefan  megpróbálja megölni az egyik Miss Mystic jelöltet, míg Damon viszi táncba Elenát. De aztán sikerül őt megállítani, és szó szerint elvonóra zárják őt. Damon most már nem hagyja magára Elenát, és ezt én jó pontnak számítom fel neki. Igazán úriember lett mostanában.
Kifejezetten örültem, hogy nem Elena nyert, hanem Caroline a "szépségversenyen", megérdemelte végre.
Végül is, mindent egybevetve, tetszett a rész, bár sok mindent máshogy oldottam volna meg. Főleg Stefant. De azért még mindig tűkön ülve várom majd, hogy egy hét múlva ilyenkor legyen, és megnézhessem a folytatást! Már csak három rész van hátra... el sem hiszem!

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP