vasárnap, április 18, 2010

Vasárnap.

Tegnap sikerült hamar elaludnom, sokkal hamarabb, mint pénteken, de ez egyenlő volt azzal, hogy ma reggel korai ébredés. Merthogy a fél nyolc az még jócskán korán. Kiment a fejemből, hogy a forma 1 futam nem nyolckor kezdődik, mint az időmérő, hanem csak kilenckor, így nem aludtam vissza, pedig megtehettem volna. Helyette leültem Vampire Diariest nézni, de megérte.
Mindjárt kezdődik a futam, máris esőnek nézünk elébe, úgyhogy ez sem lesz unalmas. Remélem, hogy Alonso eljátssza az esőembert, és sikerül dobogót elérnie, hogy visszavegye a helyezését az élen a pontok alapján.
Tök izgatott vagyok, mert az osztályomból ma ketten is mennek az X-Factor-ba. Nem is gondoltam volna, hogy jelentkeznek, nem tudom, honnan jött nekik ez a hirtelen ötlet, de mennek. Egy fiú és egy lány is, valószínűleg az Európával és Jason Mraz I'm Yoursával vagy a Maroon5 Sunday Morningjával.
Hát, Sunday Morning, az valahogy most ide is illik.

Közben lassan rajtol a futam, már a felvezető körön vannak. Az eső pedig már csepeg...
Rajt. Alonso nagyot rajtolt, máris első!!! Ő a legjobb :) Na, megyek nézni!

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP