szombat, május 01, 2010

Ballag már...

Hát, végre itthon vagyok. Már fél öt óta nem aludtam szinte semmit, leszámítva azt, amit a kocsiban szunyókáltam hazafelé. Ma van a ballagás, elkezdődött az érettségi szünet. És mi fél öt óta talpon vagyunk, hogy díszíthessük a sulink bejáratát... Ajaj :) Azért, egész jól sikerült. Én voltam a létrán, ÉN! Fél órán át, a legutolsó ágakat is én tettem fel :) Büszke vagyok magamra, főleg, hogy tériszonyom van. És szép lett az eredmény:
 A mienk - tizedikeseké - ilyenkor a leghálátlanabb meló, de megéri, mert szép, és mert... szép :) Megérte, hogy tele karcolással az egész karom, és fájnak az ujjaim :) 
Megvolt a kolis ballagás is, én voltam a narrátor. Nem rontottam semmit, megdicsértek, de sajnos közben jól meg is betegedtem, allergia, vagy szimpla megfázás, még nem jöttem rá, de kezdek ráunni a folyamatos köhögésre... Kétszer is voltunk virágot gyűjteni, jó sokat összeszedtünk, lehet, hogy aközben történt valami, vagy nem tudom...
Volt szerenád is, nem sokat aludtunk, de annyira szeretem, amikor énekelnek, főleg, ha végződök. Van benne valami különleges... Még lufikat is dobáltunk nekik, és aranyosak voltak, ahogy keresték a sajátjukat :)
Egész nyugis hetem volt, nem nagyon írtunk semmiből, kíméltek a ballagás miatt, szerintem. És ötös lett a matektzm! Az még számomra is rejtély, hogy hogy csináltam, de ötös lett.
Fáj a fejem, főleg, ha köhögök, meg fogok halni... pfff.
Könyvet is rendeltem, négyet is, 500 ft volt darabja, szerintem megérte. Halálos tavasz, Girl 16 - Kínok kínja, A férfi mind őrült és Leckék vasárnapi apukáknak. Még csak a Girl 16-ot olvasom, de alig várom, hogy túl legyek a többin is.
Búcsúdal mániás lettem, a ballagás, a szerenád miatt... imádom!

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP