hétfő, május 03, 2010

Érettségi. Suli.

Húha. Már kicsivel több mint 20 perce ülnek az érettségizők a tantermekben, é görnyednek a magyar tételek fölé. Nekem még van bő három évem az érettségiig, mínusz 1-2 az előrehozottak miatt. Fura belegondolni, hogy így vetnek véget egy 4-5 évig tartó gimnáziumi életnek, egy-egy kemény vizsgával, amire hónapokat, sőt, nem túlzok, ha azt mondom, éveket készültek.
Én már várom, hogy túl legyek rajta, már várom, hogy megtudjam, hogy szerepeltem, hogy elég leszek e a kommunikáció és médiára. Hogy elég leszek-e az életre. Mert erre is bizonyítékot ad.
De mint mondtam, addig még van három évem.  Három hosszúra nyúló év, ami mégis olyan gyorsan fog elröppenni, mint egy madár, ha megijed. Ki kell használni minden egyes pillanatot, és nem szabad halasztani, halasztani.
Most sajnos ezt tettem, és elég silányul állok. No, azért annyira nem, a 4,5-öt összekaparom, de ez volt a baj, halasztottam, hogy majd, majd ráérek még javítani, és erre itt vagyok, hogy már csak pár hét van hátra, és most kell hajtani. Sok mindenből rontottam félév óta, és sokkal kevesebből javítottam, mint szerettem volna, valahogy nem úgy alakult ez a félévem, mint szerettem volna, remélem, hogy a jövő évem sokkal jobb lesz.
Azt is remélem, hogy magam mögött hagyhatok egy nyelvvizsgát a nyáron, és hogy jövő nyárra már a jogosítvány utómunkálatait végzem majd... De sok minden áll még előttem!
Na, de a lényeg: EGY KALAPPAL MINDEN ÉRETTSÉGIZŐNEK!

2 megjegyzés:

lola 2010. május 3. 17:06  

Hát nálunk márciusban voltak az írásbelik,és 2 hét múlva szóbelik.Az igaz,h tényleg gyorsan elment az a 4 év,még mindig olyan,mintha csak tegnap kezdtem volna.Szóval tényleg használd ki:D
A nyelvvizsgához meg sok sikert!A jogsihoz is,az egy nagyon jó dolog,és nem nehéz.:)Amúgy én is gondolkoztam média és kommunikációs,jó kis szakmákat lehet ott tanulni.:)

gabi 2010. május 3. 19:33  

Hát nyelvvizsga...ne is mondd, nyáron megyek! ah...
A kommunikáció és média nagyon vonz már vagy másfél éve, remélem, ha odaérek, sikerül bejutnom. A Corvinus, ELTE és a DE is vonz...

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP