vasárnap, május 16, 2010

Glee s1e16

Bevallom, hogy már a múlt héten írhattam volna kritikát, de félbehagytam. Valahogy most nem kötött le annyira, mint szerettem volna, és a felénél egyszerűen kikapcsoltam. Aztán ma nem működött a net a vihar miatt, gondoltam, befejezem. És tényleg hülye voltam, mert megérte. Az eleje tényleg unalmas volt, de aztán a végére újra előhozták azt, ami miatt érdemes nézni újra és újra minden héten.
Christina Aguilera You're Beautiful dala mindig is a kedvenceim közé tartozott, és örülök, hogy ilyen mondandóval adták elő ebben az epizódban. Mercedes hangja pont tökéletes volt hozzá. Itt most nem voltak meg a szokásos klisék, amikhez szoktunk, és amik még jók is voltak a sorozatban, itt most különlegesre váltottak.Nos, én izgatottan várom a folytatást!

2 megjegyzés:

Szisszencs 2010. május 16. 13:15  

Szia!
Kis javítás: Ez Christina Aguilera Beautiful-ja. :)
Amúgy ez a szám nagyon szép volt a részben.

gabi 2010. május 16. 16:23  

igaz, igaz, a James Blunt-féle csak hasonló. Javítom! :)

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP