péntek, május 28, 2010

Már csak... két hét :)

Már csak két hét. Olyan jó belegondolni, hogy lassan két kezemen meg tudom majd számolni, hogy hány nap van még hátra ebből a csúnya iskolából, ami lassan az őrületbe kergeti a diákságot. Bár bevallom, kicsit hiányozni fog, legalábbis az osztályom biztosan. A tanulás már sokkal kevésbé. Alig várom, hogy vége legyen, de addig még vár rám egy német, egy földrajz és egy szép kis töridolgozat. Minimum. A többiről nem is beszélve.
Végre megkaptuk a jelentkezési lapokat a nyári táborokra, kerékpár és vízitúra. Szerintem mindkettőre megyek, de még passz. Bicajozni tuti, tavaly is voltam, nagyon várom!
Minden olyan fura lesz koli nélkül, de már alig várom, hogy szabad legyek két és fél hónapig. Ah.
Vettem felsőt a héten, nagyon tetszik, legalábbis nekem biztos :) Meg napszemcsit is, újat. Nem igaz, hogy nálam mindig eltörnek, noha általában nem az én kezem által :)
Önismereten előre kellett pillantanunk a jövőbe. 15 évvel előre, és átgondolni, hogy mit szeretnénk kezdeni a jövőben. Nem is tudom... végül is, fura belegondolni. Újságíró, rendezvényszervező, háttérszemély a médiában, nem tudom. Még van időm. :) Azt hiszem...

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP