szerda, június 16, 2010

Brazília-Észak-Korea

Hát. Brazil-Észak Korea. Nem ezt vártam a braziloktól, valahogy úgy készültem az egészre, hogy Robinho vagy Kaka tíz perc után lő egy gólt, erre több mint ötven percet kellett várni egyre. Aztán Elano rúgott még egy szépet, és Korea is szépített, 2-1 lett. De azért bevallom, majdnem elaludtam a meccsen, pedig ez nagyon ritka, főleg VB vagy EB idején. Hát, most szerintem sikerült is, hiszen nem emlékszem a koreai gólra, most láttam reggel az interneten :)
Közel került a szívemhez ez a kis Észak-Koreai csapat, azok után, amit róluk hallottunk a műsorban. És engem úgy istenigazából meghatott, amikor a himnuszt hallva az a kis koreai elsírta magát, hogy ő most itt lehet, hogy nem koreai lévén megkapta a lehetőséget, hogy a csapat tagja legyen.
Kicsi a bors, de erős. Számolnunk kell még Észak-Koreával, és a fegyelmezett védekező-támadó játékával.

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP