hétfő, június 14, 2010

Claire Calman - Leckék vasárnapi apukáknak

Nos, kivégeztem ezt is. Még a Moly akcióján rendeltem meg, 500 Ft-ért, úgy gondoltam megéri, és mostanáig halogattam az olvasását. Kellemeset csalódtam. Betekintést nyerhetünk a manapság egyre gyakoribb probléma belsejébe, mi történik, ha elválnak a szülők, mit éreznek ők, mit éreznek a gyerekek, akik belülről szemlélik az egész helyzetet. Mindezt normál esetben kívülállóként szemlélhetjük, de Claire Calmannak hála belső résztvevőként érezhetünk át mindent. A küzdelmet, a csalódást, majd a ráébredést, hogy itt már többé nincs esély. Aztán a gyerekek kétségbeesését, szeretethiányát, küzdelmét a tény ellen, hogy most már külön élnek a szüleik. És a vége nem is lenne igazi hepiend nélkül, egy nagy boldog család, habár külön, de mégis együtt.
Megérte elolvasni, bár nem tudom, hogy még egyszer esetleg nekiveselkedek-e valaha. Talán. Ki tudja?
Értékelés: 10/8

2 megjegyzés:

Névtelen 2010. június 14. 17:50  

Ezt én is akciósan vettem egy karácsonyi vásárban, talán 350 Ft-ért. Gondoltam, annyiért megéri megvenni. Őszintén szólva nekem hiányzott valami belőle. Talán nem volt elég izgalmas, de hát ugye egy teljesen hétköznapi dologról nehéz izgalmasan írni. Az biztos, hogy realisztikusan bemutatta, hogy mi játszódhat le egy családban, ha a szülők szétmennek. 10/6-ot mindenképpen megér a könyv, főleg azért, mert minden család nézőpontját bemutatja.

gabi 2010. június 14. 18:05  

Nekem is volt hiányérzetem, de nem jöttem rá, hogy mi az.

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP