hétfő, június 14, 2010

Remember Me (2010)

Erre vártam már hetek óta, hogy végre megnézzem, és ma megnéztem. És hú. Nagyon tetszett, minden színész kihozta magából a maximumot. A története is nagyon jó volt. Minden rossz, aztán mikor már végre azt érzet, hogy helyrejött a rend, hogy minden szép, hogy kibékült a család, hogy az apa megmutatta az igazi szerető énjét, akkor egyszer csak megjelenik a táblán a dátum, hogy 2001. szeptember 11., és megjelennek az ikertornyok, és akkor már mindent értesz.
Bevallom, úgy a közepénél fogva azt kezdtem el érezni, hogy Tyler (Rob Pattinson) meg fog halni, anélkül, hogy elolvastam, hallottam volna bármit is a befejezésről. Azt hittem, ő is megöli magát, ehelyett a vége felé rádöbbentem, miért is tenné, mikor végre minden oké? És akkor beüt a baki, beüt a baleset, és mindennek vége. Vége egy nagy, boldog családnak, egy szerelemnek.Aztán itt van Caroline, a kishúg. Az ő kiközösítése, az utálat, amivel a többi diáktársa néz rá, az egyszerűen elviselhetetlen még egy kívülállónak is. De mikor az ő élete is kezd rendeződni, akkor meghal az egyetlen olyan személy, aki egész életén át mellette állt, és megértette, hogy mit érez, hogy mi a rossz, mi a jó számára...
Engem megfogott a film, és még biztos megnézem jónéhányszor. Csak gratulálni tudok.
Értékelés: 10/10

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP