péntek, június 11, 2010

Fin.

Úristen. Én el sem hiszem. Vége van, ma hazaköltöztem. Vége a hétnek, vége az évnek, vége van a 10/bé osztálynak, legalábbis két és fél hónapra eltávolodunk egymástól, hogy mindenki a maga módján pihenje ki az elmúlt kilenc és fél hónap fáradalmait. Mert hát, valljuk be, volt ilyen bőven.
Ahhoz képest, hogy szinte imádkoznom kelljen a 4,5-ös átlagért, magamat is bőven felülmúltam, 4,75-el végeztem el a tizedik évfolyamot, ami egyenlő volt azzal, hogy nyáron GO SPANYOLORSZÁG! Még most sem tudom elhinni. Én. Megyek. Spanyolországba. Méghozzá nem is kevés időre, július 21-től egészen augusztus 3-ig. Nizza, Riviéra, Monaco, Barcelona! (L) Alig várom már.
Időközben, míg én utaztam haza, elstartolt a vébé, és az első meccs máris döntetlennel végződött. Kíváncsi vagyok, milyen izgalmakat tartogat számunkra az elkövetkező egy hónap, én biztos nézni fogok minden meccset! Vagyis mindent, amit tudok :)

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP