kedd, június 29, 2010

Pillangó-hatás 3 (2009)

 Értékelés: 10/6
Hát megnéztem. Úristen, de nehezen vettem rá magam! Az első részt közösen néztük az osztállyal, kibírtam, mert közösen nem gáz, ha ilyen horror/thrillert nézek. Ezt pedig... elkezdtem egyedül, és 20 perc után úgy be voltam rezelve, hogy nem tudtam elképzelni, hogy fogom végignézni. Utálom a horrort, főleg egyedül nézni, de ezt muszáj volt.
Végül is... kibírtam valahogy.
A második részét nem néztem meg, azt mondják, egyszerűen rémes, és nem méltó folytatás, és ez sokkal jobb lenne. Nem volt rossz, azt hiszem. Már amennyit félelem nélkül néztem meg belőle.
Mindenkire gondoltam gyilkosként, de pont arra nem, aki valójában. Bár egy pillanatig felmerült bennem, de rögtön el is vetettem, hiszen miért tenné?
A végét azonban pontosan így képzeltem el, mikor rájöttem, hogy ki a tettes. Ennek így kellett lennie.
Ámbár még mindig úgy vagyok, hogy bőven elég lett volna az első rész, abban eléggé kimerítették ezt az időben utazás dolgot, úgy is, hogy közben mindent elront, majd megpróbál helyrehozni. Számomra egyszer nézhető volt, már csak a jellege miatt is, de talán majd osztállyal egyszer... ha valami rémisztőre vágyunk.. :)

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP