szombat, június 26, 2010

Shrek 4 - Forever After (2010)

Értékelés: 10/7 - Nekem bőven elég lett volna a 3. rész is,d e azért... elviselhető volt.
Már május vége óta, körülbelül egy hónapja a mozikban a Shrek 4, de még csak most jutottam el oda, hogy meg is nézzem. Úgy indultam neki az egésznek, hogy úgysem fog tetszeni, én  bőven megelégedtem volna azzal, ha megmarad a három rész, és az a kis karácsonyi félóra.
Lehet, hogy pont ez az előítélet nem tette olyan élvezhetővé számomra, de azért nem volt rossz. Egyszerűen az elején teljesen össze voltam zavarodva, aztán mikor Shrek aláírta a szerződést, akkor gondoltam bele, hogy Shrek nem is ilyen, ő nem tenne ilyet, bármennyire is az őrületbe kergeti az élet.
Aztán innentől kezdve kezdett megtetszeni. Kandúr, a kövér macska, Szamár, aki mindig énekel, és szinte már zenés vígjátékká tette a filmet, Fiona, a harcos hercegnő...
Az pedig nálam már alapból plusz egy pont volt, amikor Szamár és Sárkány találkozásánál felcsendült Lionel Richie - Hello-ja, amit még a Gleeben kedveltem meg.

Egyszóval, a kezdeti előítéletektől eltekintve számomra élvezhető volt. De remélem, hogy itt már TÉNYLEG abbahagyják.

2 megjegyzés:

prézli 2010. június 26. 17:22  

Magyarországon csak júliusban jelenik meg, nem? Legalábbis a tévében mintha úgy láttam volna ^.^

gabi 2010. június 26. 18:00  

Azt hiszem, igen. Olyan fura volt angolul nézni... :)

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP