szombat, június 26, 2010

5+1 ok, amiért a spanyolok nyerik a vébét.

Én már kicsit előreszaladtam pár héttel. Nem iszok előre a medve bőrére, csupán leírom nektek azt az öt okot, amiért szerintem érdemes lenni azt kívánni, hogy a spanyolok nyerjenek. Pontosítok, azt az öt okot, amiért én azt szeretném, hogy a spanyolok nyerjenek. Vagy legalább a döntőig eljussanak.
1. Mert Spanyolország még nem nyert világbajnokságot.
Annyi sok év küzdelme után épp ideje lenne már egy vébét nyerni, hát, akkor miért ne ezzel a szuper csapattal!
2. Pique nem szerzett még elég sebtapaszt.
Nem láttuk még elég meccsen Pique arcát beragasztva, tele sérülésekkel, így hát muszáj tovább menetelnie, hogy többet lássunk.
3. Látni akarjuk Del Bosque mosolyát.
A spanyol tréner arcán még nem láttam mosolyt a vébé meccsei során. Talán, ha a trófeát tartják majd a kezükben, akkor láthatunk egyet.
4. A Torres-gólok a döntőben a szépek.
Okulva a 2008-as EB-ből tudjuk, hogy mennyire szépek tudnak lenni a Torres-gólok, főleg, ha döntőben lövi. Eddig még nem sikerült betalálnia a hálóba, de talán...
5. Kíváncsiak vagyunk Sergio Ramosra rövid hajjal.
A spanyol játékos megfogadta, ha megnyerik a vébét, akkor levágatja a haját. Nos, én kíváncsi vagyok rá rövid hajjal, természetes, hogy ez az egyik legfőbb okom.
5+1. Akarunk még egy Torres-babát :)
Torres kislánya Nora, az EB évében fogant, nem sokkal a szezon kezdete után. Talán a nagy öröm miatt, igaz, pár hónapot késve, de megfogant a bébi. Hátha egy VB-győzelem is hatással lenne rájuk... :)

4 megjegyzés:

Névtelen 2010. június 26. 14:08  

:)

gabi 2010. június 26. 15:44  

Ezt jónak vegyem? :) remélem!

Névtelen 2010. június 27. 0:42  

Szia!
Mien jo kiss érvek, és Ramosra énis kiváncsi lennék.
Meg mégegy kis Nando:)
Puszíí Lizzy

gabi 2010. június 27. 7:34  

Köszi! :)
Aranyos lenne, ha bejönne... :)

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP