szombat, június 26, 2010

Minden kút Rómába vezet (2010)

Értékelés: 10/7 - Néhány poén nem volt épp a legjobb, és a játék a valósággal kikészített, de ezeket leszámítva...♥♥
Nem tudom, lehet-e szerelembe esni egy filmmel, de ha igen, ha nem, nekem sikerült.
Csak most sikerült megnéznem a filmet, bár már nagyon rég a mozikban van, még csak most tették letölthetővé, pedig már majdnem fél éve. Azt hittem, az őrületbe akarnak kergetni, vagy nem tudom, de itt van, és megnéztem.
És imádtam. Poénos volt, lehetett nevetni, jó, bevallom, néhol erőltetettnek tartottam, de nem érdekelt. Bár én valahogy arra számítottam, hogy többet leszünk Rómában, már csak a cím miatt is.
Megjelenik Nick, a jóképű újságíró(?), és Beth szinte rögtön szerelembe esik, hinni kezd benne, és ez felforgat mindent az életében. Ahogy a kút is, az érmék, a zseton. Nick próbál küzdeni Bethért, aki nem tudja elhinni, hogy ez valós. Aztán persze, mikor már jól elhitetik a nézővel, hogy minden rendben van, jöhet a nász, jöhet a boldogság, akkor megint mindent elkezdenek elölről, megint bemutatják ezt a játékot: valós, nem valós. De, valós. Ez azért fel tudott húzni már. Ezt a trükköt elég lett volna egyszer bevetni, úgy is hatásos lett volna, és másokat kitalálni. Azért tetszett. Kristen jól alakított, Josh pedig... Ő Josh. Imádom. Isteni pasi. Imádom. Isteni pasi... jó, hányszor fogom még ezt elmondani? :)

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP