hétfő, július 12, 2010

CAMPEONES!

BAJNOKOK BAJNOKOK BAJONOK! ÚRISTEN! Már fél elmúlt, de én így, 13 óra távlatában sem tudom felfogni, hogy bajnok lett a spanyol válogatott. Sírtam, sőt, zokogtam, és nevettem egyszerre, amikor végre megszólalt az utolsó hármas sípszó, ami a spanyolok bajnoki címét jelölték. Százezrek ünnepeltek, és én, mi is benne voltunk :) Ma érkeznek haza, és nagy lesz a buli este. De ott lennék, istenem! :)



Most is megy a hírekben a spanyol öröm, és már megint könnyezek. ANNYIRA BOLDOG VAGYOK! Ez felfoghatatlan. Soha nem sikerült még nekik, de most ott vannak, NYERTEK!

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP