csütörtök, július 01, 2010

Fáradt. fáradt.

Úristen, én nagyon, nagyon fáradt vagyok. Már hatkor fent voltam, teljesen abban a hiszemben, hogy hét óra van, és fel kellene kelnem, ugyanis indulás az állatkertbe, Nyíregyházára. Romániából jöttek ide vendégek, és mint kísérő, én is mentem velük.
Bár már ezerszer voltam ott, nem volt rossz, hiszen pár hónapja újították meg szinte az egészet, új állatok, új részlegek, és élvezhető volt, vicces. De leégtem, mondjuk már bebarnult nagyjából, de fáj, és a szúnyogok is szinte mindig csak engem találtak meg.

Kaja után egy lámával. :) Nagy élmény volt. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen puha szőrük van, márpedig nagyon is az.
Reggel gyorsban letöltöttem David Bisbal 2009-es albumát, és nagyon tetszett, most pedig épp Enrique Iglesias új albumát hallgatom, a hetedik számnál tartok, eddig végül is tetszik mindegyik szám, majd meglátom, hogy gondolkozom a végére. De jó kis latinos, amihez szoktam tőle, és ez már egy jó pont volt az elejétől kezdve.

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP