vasárnap, július 04, 2010

Nadal a bajnok!

Rafa megcsinálta! Könnyűszerrel győzte le Tomas Berdychet a Wimbledoni férfi egyes döntőben. Nem is tartott olyan sokáig a mérkőzés, két óra 13 perc alatt, három szettben győzte le a csehet. Próbálta megszorongatni, de minden szettet a spanyol nyert, és bár nagyon gyakran volt azonos a gémek száma, próbált begyűjteni magának legalább egy szettet, nem sikerült. Rafa nagyon magabiztos volt, és megérdemelten szerezte meg nyolcadik Grand Slam győzelmét, és második Wimbledoni győzelmét. Végignéztem a mérkőzést, és nagyon izgultam, hogy egy újabb spanyol siker szülessen huszonnégy órán belül, és sikerült! Imádom őt!
Nemrégiben szerettem meg a teniszt, szerintem tavaly, a Sony Ericsson WTA Tour környékén úgy istenigazából, előtte csak néha-néha pillantottam bele. De élvezet volt nézni ezt a játékot, és nagyon örültem, hogy a számomra kedves győzött! Gratulálok, Rafa!
És, ha jól számolok, akkor ezzel átveszi az első helyet a világranglistán, ismét, hiszen a svájci Federer már egy ideje kiesett Wimbledonban... :)

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP