vasárnap, július 04, 2010

Shock.

Én nagyon, nagyon, nagyon lesokkoltam. Olvastam egy címet, miszerint Cristiano Ronaldo apa lett, aztán jól kiröhögtem magam, majd rákattintottam a cikkre, biztosan valami hülyeség, valami vicc, vagy valami kis félreértés történt, metaforával fejezték ki, hogy vett valamit, vagy nem tudom.
Aztán elolvastam, és tényleg. Apa lett. Először nem hittem el, pontosítok, másodszor sem hittem el. Aztán megláttam, hogy a hitelesített Facebook profilján, és a hitelesített twitterén is közzétette...
Olvassátok el!
Amennyire jó az angolom, nagyjából valami ilyesmit takar:

Örömmel szolgál az az információ, hogy egy kisfiú apja lettem. Egyetértve az anyával, a személyazonosságát titokban tartjuk, és ő a kizárólagos 'gondozója' a gyermeknek További információt fogok adni erről, és kérem, hogy mindenki teljes mértékben tartsa tiszteletben a magánélethez való jogaimat (és a gyermekét).
Én nem tudom elhinni. Komolyan apa lett? Lesokkoltam. Még mindig tátva van a szám. Nem tudom, mit szóljak ehhez, de kíváncsi vagyok a fejleményekre...

Nos. Újabb infók kerültek elő: állítólag az anya amerikai, és június elején szülte a gyereket. (Nos, akkor mégis igazunk volt a csajokkal, hogy kellett a hírverés, már bocsi.) És állítólag költöznek Ronaldóhoz Portugáliába, szóval... Pápá, Irina! :) Welcome Family! :) Kíváncsi vagyok, mi sül ki a mi kis realitynkből...

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP