vasárnap, július 04, 2010

Lesz spanyol-német elődöntő!

Kemény csatában győzte le Spanyolország Paraguayt. Mindenki arra számított, hogy majd sok góllal, könnyű játékban nyernek a dél-európaiak, ehhez képest nehéz volt. Három 11-es, ebből kettő kihagyott, egy belőtt, de érvénytelen, egy meg nem adott gól és egy három kapufás gól kellett ahhoz, hogy eldőljön a végeredmény, ami 1-0, Spanyolország oldalára billentve a mérleget.
Torres ismét lejött a második félidő elején, és megint nem tudott gólt lőni, azonban most már sokkal jobban játszott, mint az előző mérkőzéseken, igyekezett megmutatni, hogy ő is ott van, ne feledkezzenek meg róla.
A spanyolok tizenegyesét David Villa esése miatt ítélték meg, Xabi Alonso be is lőtte az elsőt, ám bemozdulás miatt újrafújatta a bíró, a második pedig nem ment be. Pár perccel később Cesc Fabregas sokkal inkább tizenegyest érő esését azonban figyelembe sem vették, így maradt 0-0 az állás. David Villa a 83' percben 'vijjantott', belőtte ötödik gólját a vébén. Gratulálok, Spanyolország, nemsokára Németország! :)
Én végigizgultam az egészet, nem gondoltam, hogy ennyire nehéz lesz. Ordítoztam, szidtam mindenkit, csak végre mozduljanak már meg, és találjanak be a kapuba. Fél perccel azután, hogy azt mondtam, Villának ideje lenne 'vijjantani', belőtte azt a fránya gólt. Ideje volt.

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP