csütörtök, július 08, 2010

SPANYOLORSZÁG DÖNTŐBEN!

Úristen! Én eszméletlenül, őrülten nagyon boldog vagyok! Tegnap a spanyolok csodálatos játékkal verték meg 1-0-ra a németeket! Nagy fölényben játszottak, az biztos, a németeknek szinte esélyük sem volt ellenük.
Nagyokat sikítottam, és mikor Puyol befejelte azt a hatalmas gólt, kibújtam a bőrömből örömömben! Én már készültem a hosszabbításra, de nem volt rá szükség.
Azért be kell vallani, mindkét csapatnak nagyon szép helyzetei voltak, de csak a spanyolok használták ki. Nos, a polip jóslata ismételten bejött. Kíváncsi vagyok, hogy a német-hollandra mit fog jósolni, ha jósoltatnak vele... Nagyon remélem, hogy spanyol győzelmet! Mekkora boldogság lenne egy spanyol világbajnok csapatot ünnepelni, és úgy menni két hét múlva Spanyolországba (L)
Ráadásul gondoljunk bele, már minimum ezüstérmesek! És már ez is történelem! VIVA ESPANA! 
Ma van Torres kislányának az első születésnapja! :) El sem hiszem, hogy már ilyen nagy... :O


0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP