szerda, július 07, 2010

The Twilight Saga: Eclipse (2010)

Értékelés: 5/4,5 - Volt pár részlet, amit hiányoltam, vagy másképp oldottam volna meg, de...

Nos, így majd egy héttel a premier után én is eljutottam végre odáig, hogy megnézzem. Megvan angolul, de kinek van kedve még azon is gondolkozni, mit jelent egy-két mondat, így megvártam, hogy végre eljussak a moziba. Hát, tegnap megvolt.
Hosszú volt a sor, általában egy héttel a premier után Nyíregyházán már nincs olyan nagy tömeg, de most mégis volt, bizonyítva, hogy mennyire jó filmet sikerült összehozniuk a készítőknek.
Általában az a megszokás, hogy ha egy sorozat több filmből áll, akkor ahogy haladunk előre, úgy válik egyre vontatottabbá, egyre unalmasabbá, egyre rosszabbá a film, de ez a Twilight Sagára nem igaz. A harmadik eddig a legjobbra sikeredett, szerény véleményem szerint, és ez most nem elfogultság, vagy valami, tényleg jól sikerült. A harcos jeleneteket nagyon jól megoldották, izgalmasak voltak, és tényleg voltak pillanatok, mikor majdnem felkiáltottam egy-egy mozzanatnál. A farkasok mozgása, és a vámpírok harca is nagyon jó technika volt, látszik, hogy sokat fejlődtek.
Bryce szerintem igenis jó Victoria volt, bármennyire is visszasírták páran Rachelt. Bár kicsit fura volt nem őt, és nem AZT a vörös üstököt látni, de azért tetszett, ahogy kifejezte az érzelmeit, a zavarát, mikor Edward mindent kitálalt Rileynak. Nem tudom, csak én emlékeztem rosszul, hogy Riley nem Forksi? Mert például ezt furának tartottam, de végül is, nem volt különösebb jelentősége.
Nos, volt egy-két apróság, amit hiányoltam, ez inkább a humoros részből maradt ki: mikor például Jake először csókolja meg Bellát, akkor... elég hamar lezavarják az ügyet, és én márpedig hiányoltam azt a baseballütős jelenetet, ami a könyvben ott van. A második, ami hiányzott, Alice könyörgése, hogy ne Vegasi esküvő legyen. A végén csak úgy felmerül, hogy majd Alice szépen megszervez mindent, holott a könyvben könyörögnie kell, és az egy igenis aranyos, vicces jelenet.
Annak kifejezetten örültem, hogy az eddig inkább mellékszereplőként domináló Jasper és Rose történetét nem hagyták ki, és tényleg betekintést nyerhettünk a múltjukba, bár örültem volna még egy kis részletezésnek, mondjuk, hogy Alice rátalál Jasperre. Jasper (L) Imádtam, bár néhol a haja kikészített...
Emmett hozta a formáját, az ő jelentősége is megnőtt végre, és tetszik, hogy nem hagyták ki a csipkelődést Bellával.Aztán ott volt a kis sátras-esti jelenet, és Jake és Bella csókja. Nem vagyok Jake párti, sőt, én nagyon is Team Edward vagyok, de meg kell vallani, igenjó csókot hoztak össze.
A zenék is passzoltak, a Muse még mindig megragad, és örültem, hogy pont az érettségi partin szólal meg.
De alapjában véve meg voltam elégedve vele, kíváncsi vagyok már nagyon, mit hoznak ki a negyedik kötetből.

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP