vasárnap, október 17, 2010

Egy kis élet. :)


Nos, eddig úgy néz ki, hogy kezdek helyrerázódni, már ami az életemet illeti. Most minden nyugodt, minden szép, és jó, semmi bonyodalom nem környékez.
Lemondtam pár olyan rossz szokásról, amit el sem kellett volna kezdenem, de mégis már majdnem egy éve küzdök ellene - eddig úgy néz ki, hogy sikerült.
Tegnap reggel elmentem végre a fodrászhoz, és megszabadultam kissé már töredezett, de mégis imádott, hosszú fürtjeimtől. Nem terveztem ekkora változtatást, de mégis levágattam a hajam felét. Nem volt már rövid, majdnem két éve növesztettem, és ráfért már egy kis változtatás, de még mindig szokom ezt az újat. Rég volt vállig érő hajam, elég rég.
Most már hivatalos, hogy megvan az angol, középfokú szóbelim, több mint három hetet vártam a magnó kijavítására, de megérte, mert jóhírként olvashattam, hogy megvan.

Nagyobbacska kő esett le a szívemről, de most már nyugodtan ráfekhetek az írásbelire. Le akarom tudni még ebben a tanévben, nyárig mindenképpen. 
Megtanultam nyitni magam felé, és beismerni a hibáimat. Eddig mindig próbáltam minden bajomat a szőnyeg alá söpörni, de most már azon vagyok, hogy ha van valami, akkor teszek ellene, és megpróbálok változtatni. Megpróbálom elhagyni a jól bevált, nyuszi viselkedésre utaló "Feladom!" mondatot, csak ugye ez nem megy egyik napról a másikra. De most rajta vagyok, nagyon rajta vagyok. :) Akarok végre valami jót is ;)

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP