kedd, november 02, 2010

Színek


Sötétség borul életem egére. Néha magam sem tudom, mi miért van, mit miért csinálok. A dolgok csak úgy jönnek maguk után, a szavak csak úgy folynak a számból, de néha nem tudom, miért. Mit érek el ezzel? Csak úgy kimondom, ami először eszembe jut, de néha nem az a helyes. Néha csak át kellene gondolnom a dolgokat, és így szép, kínos helyzetektől menthetném meg magam... Ezt akarom én?
Mi lenne így az izgalom az életemben? Szürke lenne az egész, arra meg nincs szükségem, azt hiszem. Nem. Nekem kell az izgalom... Kell a színes élet, mert az vagyok én.

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP