szombat, december 18, 2010

Harry Potter és a Halál Ereklyéi 1.


Értékelés: 5/4.5
Végre én is eljutottam odáig, hogy rendesen megnézzem, és kritikát is írjak róla.
Meg kell mondjam, nagyon örültem, amikor anno meghallottam, hogy két részben forgatják, hiszen ez az egyik legolyanabb epizód, amiből semmit nem lehet kihagyni, hiszen minden momentum jelentőséggel bír.
Már akkor elkezdtem azon gondolkozni, vajon hol is fogják kettévágni, voltak teóriák bőven, de azt hiszem, ez az, ami a leginkább össze tudja kötni a kettőt, Dobby halála, és temetése. Szomorú befejezés, de mégis elindít valamit, amivel a továbbiakban foglalkoznak majd.
Sokkal, sokkal rosszabbra számítottam annál, mint amit kaptam. Néha még a poénok is ütöttek, és Harry és Hermione (Dan és Emma) tánca is megmosolyogtatott néhány másodpercig. A hatodik epizód ömlengős, túlontúl romantikus volt, és túlzásba vitték a humor kihangsúlyozását, ezt most kompenzálták.
Elég sötétre sikeredett, és nem is hagytak ki belőle túl sok mindent. Két órás lett, de mégis azt kell mondjam, néhol túl gyorsan történnek az események a könyvhöz képest, de azt hiszem, ezt másképp nem tudták volna megoldani. Egyáltalán nem éreztem azt egy jelenetnél sem, hogy úristen, ez most mennyire felesleges ide, bár lehet, hogy szimplán csak elfogult vagyok - pedig az előzőekben nem voltam az. De ez a kedvenc epizódom, a lezárás, a vég.
Kicsit féltem, hogy mit tesznek azzal, hogy Ginny és Harry nem szakítottak, de végül is nem történt semmivel sem több, mint ami a könyvben.
Hiányérzetem csupán annak kapcsán támadt, hogy a csókot szívesebben láttam volna tényleg Harry szülinapján - magát Harry szülinapját hiányoltam... De ettől függetlenül tetszett. Nagyon is.
Noha pontosan tudom, mi van a folytatásban, hiszen olvastam a könyvet, de azt hiszem, mégis izgalommal várom, hogy mit is művelt vele a rendező, a színészek, a stáb.

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP