vasárnap, december 12, 2010

Az első pillanatban


Az első pillanatban, mikor megláttalak,
Nagy, s akkor fagyos szívembe zártalak.
Télből nyárba fordult az életem,
Nem vártam, hogy ez történik énvelem.
Boldogságom mára határtalanná vált,
Testem egy forró ölelésedért kiált.
Az idő lelassulni látszik, nem siet,
Még megfogalmazni sem tudom, mi ez.
Mikor már gondolatod is elveszi eszem,
S ami először eszembe jut, azt teszem.
Jobbá tettél, azt mondják sokan,
Ezt érzik egyetlen széles mosolyomban.
Olyan vagyok, mint egy virág tavasszal,
Ami incselkedik a nap sugaraival.
Te vagy az én melegítő tavaszi napom,
Szirmaimat csak neked nyitogatom.

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP