szerda, január 05, 2011

Itthon.


Hűt. itthon vagyok betegen, de legalább van időm mindenre. Nem mintha nem lettem volna előtte is két hétig pihenőben, de most, hogy közeledik a nyelvvizsga (szombathoz egy hétre), nagyon el vagyok havazva. Minden nap érettségi feladatsorokat oldok meg, általában nem is sikerülnek rosszul, de sokkal jobban félek, mint a szóbeli előtt. Nem akarom elszúrni...
Érdekes ez a hét. Vasárnap visszamentem a koliba, semmi bajom nem volt, erre hétfőre szép kis láz, köhögés, torokfájás, nátha, szóval délután már jöttem is haza. Nem szeretek beteg lenni, ezt kijelenthetem.
Írni akarok, de nem tudom, miről. Holnap meg fog szállni az ihlet, ha kell, akár erőszakkal is, de írni fogok :)


Kezdek visszatérni pár régi szokásomhoz, de ezek nem voltak rosszak, legalábbis szerintem. Néha úgy érzem, megint írnom kellene tovább a fancitiont a Harry Potterhez, amit anno a gimi eleje felé abbahagytam. Azt hittem, úgy is fog menni, de nehezen, mindig volt/van valami, ami elvonja a figyelmemet, leköti az időmet. De nagyon akarom... csak nem tudom, hogy kezdjek megint hozzá. Hogy folytassak... hiszen azóta annyi minden történt már, majdnem két éve nem írtam...
Aztán annak köszönhetően, hogy visszaolvastam pár fejezetet, eszembe jutott, mennyire is szeretem a Simple Plant. Szinte már el is felejtettem, hogy mennyire rajongok ezért a zenéért, mennyire sokat jelent nekem.

Azt hiszem, most, 2011-ben végre véghez viszem a tervemet, miszerint elolvasom Nora Roberts összes könyvét... már nincs sok hátra, és nem is haladok rosszul, főleg, ha szünet van, és nem suli... bár néha az sem kizáró ok :)

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP