szombat, március 05, 2011

Itt vagyok, még élek.


Egy kicsit régen jelentkeztem, lassan már eltelt azóta egy hónap is, de megígérem, mostantól minden visszatér a régi kerékvágásba.
Megvan a komplex nyelvvizsgám angol nyelvből, szóval most már lazíthatok egy kicsit, nem kell annyira rátelepednem. Egész jól sikerült, 78%-os írásbelit írtam. Büszke vagyok magamra, és ilyet tényleg ritkán mondok.
A tanulás egy kicsit alábbhagyott részemről, de mostantól kezdve igyekszem mindent a legjobban kezelni. Letettem egy-két rossz szokásomról is, végre valahára. Jobb ember lettem talán? Remélem. Nem tudom megmondani, de talán. Felismertem pár hibámat, és ki akarom őket javítani. Emellett felismertem végre magam körül az embereket, kik azok, akikre ténylegesen számíthatok. Többször mondtam már ilyet, de ugyanakkor többször tévedtem is. Remélem, utoljára.
Tehát, mostantól újra itt leszek. Lesz mit megosztanom, főleg írást, aztán egy egész ütős könyvkritikával is készülök nektek a héten... :)

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP