csütörtök, április 21, 2011

Huh.


Legyen már vége, legyen már vége! Minden vágyam, hogy nyár legyen, és gondtalanul fekhessek a napon... De még nem... a héten levizsgáztam KRESZ-ből, egy hibám lett a vizsgán, amire büszke vagyok, tehát lassan kezdem a rutint, talán nyár közepén már jogsim is lesz, remélem.
zt hittem, hogy lenyugszom, ha végeztem, de nem. Itt a nyakamon a törivizsga, a matekvizsga, szóval semmi időm nincs semmire. Hiányzik a nyár, hiányzik a pihenés, hiányzik a szabadság. Két hónap van hátra, de ez lesz életem leghosszabb és legnehezebb két hónapja :S Minden nap töritételekkel kelek és fekszem, és még így sem vagyok biztos magamban semmiben... félek, nagyon félek, hogy hanyasra vizsgázok. LEGYEN VÉGE!
Legalább a fodrászon már túl vagyok. Nagyon el volt töredezve a hajam, szóval megint megszabadultam a felétől, és megint várhatok, mire megnő, de mire megnő, megint le kell vágatnom... olyan szerencsétlen vagyok, de komolyan! Csak legyen már vége az iskolának! Még mindig ezt mondom :) Gondtalanságot akarok!

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP