szombat, március 20, 2010

OMG. Eger

Csütörtöktől egész ma délutánig Egerben tartózkodtam, irodalmi versenyen a Szilágyi Erzsébet Gimnáziumban. Nagyon jó buli volt, 14. lettem az évfolyamon, és ez országos eredmény, ami azért nem semmi. Nagyon örültem.
Kijelenthetem, hogy nekem van a legjobb magyartanárom: meglógtunk a városnézés elé, ami unalmasnak és kötelezőnek ígérkezett, helyette cukrászda, pihenés, majd este McDonald's. Sokat beszélgettünk, már másfél éve tanít, de most ismertem meg a legközelebbi, és legjobb oldaláról. Nagyon szuper! Egy barátnőm 2. helyezett lett a 9. évfolyamon, míg egy másik 12. a 11. évfolyamon. Hát igen, a legkisebb mindig szerencsével jár, a két idősebb már kevésbé :)
Közben arra ébredtünk péntek reggel, hogy gyilkosság volt Egerben, agyonvertek egy hajléktalant. Erről van egy bejegyzés lentebb. Nagyon megijedtem, azért nem mindennap történik ilyen az ember közvetlen környezetében...
Ezen a hétvégén sem jövök haza, lehet, hogy jó ideig írni sem tudok majd, ugyanis a hétvégét Budapesten töltöm. Karinthy: Tanár úr kérem színdarabja is a műsoron lesz... :) alig várom! De még jelentkezem!

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP