vasárnap, április 18, 2010

McLaren dupla, Rosberg 3.

Nos, egy szép kis McLaren duplával ért véget a Kínai Nagydíj. Az élen az aktuális világbajnok Jensen Button végzett, míg a második helyen Lewis Hamilton végzett. A dobogó harmadik fokára a német Nico Rosberg (L)(L) állhatott fel, és Alonso hozhatta el a negyedik helyért járó pontokat.
Ha nem csalnak a számításaim, akkor most már Button áll az élen, és nem Massa a pontokban, és valahol Alonso is ott van mögötte, utánajárok. Bár szerintem valahol nagyon mögötte, elég sokan kaptak jó sok pontot, amivel megelőzhették. Minimum Hamilton-Button-Rosberg :) Az már elég sok!
#Szerencsére csak Button és Rosberg előzte meg. Button áll az élen 60 ponttal, Rosberg a második 50-el és Alonso a 3. 49 ponttal. Azonban itt a holtverseny, Hamiltonnak is 49 pontja van.#
A konstruktőri pontoknál már a McLaren vezet több mint 100 ponttal, a Ferrari pedig a második, 90 ponttal.
Elég zűrös futam volt, tekintettel az esőre, ugyanis eléggé megtréfált mindenkit. Egyik pillanatban esett, a másikban nem, a legtöbben 4-5 boxkiállást zsebelhettek el a futam végére. Hamilton, bármennyire is nem szeretem, zseniálisat autózott, nagy teljesítmény volt tőle, ahogyan Buttontól is. Erre mondja valaki, hogy unalmas a Forma-1. Akkor még nem látott esős futamot.
Most csak azt sajnálom, hogy a következő futam a spanyol lesz, és én pont akkor leszek az utolsó bentmaradósomon. Kész káosz lesz, hogy nem láthatom, és csak a telefonos közvetítésemet hallgathatom...

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP