szombat, június 19, 2010

Cheetah Girls 3 - One World (2008)

Már hosszú ideje tervezem, hogy megnézem a trilógia harmadik részét is, de mindig csak halogattam, halogattam. De ma délután végre túlestem rajta.
Nos, meg kell mondjam, elég nagy csalódás volt. Sokkal jobbra számítottam, az első két rész tapasztalatai alapján. A történet nem volt valami jó, a sablonosság megvan, elválunk majd megint egymásra találunk.. Aztán persze minden lány talál magának valakit, aki mellett boldogok, és naná, hogy Indiában.
Jó, maga az a rész, hogy Indiában forgattak, az tetszett, hiszen India egy csodaszép ország, még a szegénysége ellenére is. Hagyományai, története van, ami még szebbé teszi.
A magyar szinkron is katasztrófa volt. Ha már a címben Párduclányokra fordították, miért nem lehetett a filmben is lefordítani, és akkor nem születik badarság néhány gyors beszédű szinkronban, márpedig elég sokszor lehetett Csííta helyett szimplán csitát érteni. Ez pedig eléggé lerontotta számomra a színvonalat.
Végül is a színészi játékkal nem volt semmi bajom. Mindig is Sabrina Bryan volt a kedvencem a lányok közül, és ez most is megmaradt. Nagyszerűen táncol. Raven Symoné szereplése azonban hiányzott, legalábbis nekem. Állítólag egyéb elfoglaltságok miatt nem vett részt a forgatáson, de szerintem nagyobb lett volna a színvonal, ha ő is benne van... Hát, ez van.
Értékelés: 10/5

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP