hétfő, június 21, 2010

L. J. Smith - Vámpírnaplók 1. - Ébredés

Na szóval. Nehezen rágtam át magam a könyvön. Előbb láttam ugye a sorozatot, és ezen felbuzdulva döntöttem úgy, hogy elolvasom a könyveket is. Arról hallottam, hogy teljesen más a sorozat, mint a könyv, de sosem gondoltam volna, hogy ennyire. A jellemek, a történések, a szereplők, a szálak, szinte minden teljesen más, pár emberre alig ismertem rá.
Bevallom, a sorozat által alakított szálak sokkal közelebb állnak hozzám, mint a könyv, így nehezen is olvastam el, sokkal jobbra számítottam. Megpróbáltam elvonatkoztatni a látottakat az olvasottaktól, de valahogy így sem férkőzött közelebb hozzám, de nem adtam fel, elolvastam, és nem is fogom feladni, el fogom a többit is, valamikor. Talán Spanyolország felé ráveszem magam.
Elena sorozatbeli jelleme sokkal jobban tetszik. Nem egy nyafogós lányka, aki mindent megtesz, hogy megszerezze, amit akar magának, hanem egy normális lány, aki rosszul viseli a szülei halálát. Hiányzik Jeremy, Elena öccse, és a lazasága, helyette van egy négyéves kishúg. Damon igazi, belső érzései, bár mondjuk talán a második könyvből majd megkapom, hiszen ebben nem sok szerepet kapott...
És elég összevissza, néhol nem tudtam eldönteni, hogy most mi is történik. Azért folytatom!
Értékelés: 5/2.5-3

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP