hétfő, június 21, 2010

Starstruck - Randiztam egy sztárral (2010)

 Értékelés: 10/8 - az apróbb hibáktól eltekintve imádtam.
Na szóval. Megnéztem egyszer, nem tetszett. Megnéztem még egyszer, és imádtam. Nem tudom, mi ütött belém, amikor először láttam, hogy úgy döntöttem, ez egy rakás szemét, a szokásos Disney-mű. De most, hogy újra leültem és megnéztem, ezúttal DVD-n... elájultam tőle, noha nem szó szerint.
Sterling Knight újabb ikon a szememben a Disney-sztárok között. Különösen azért is tetszett a film, mert végre új arcokat tettek sztárrá, nem a szokásos Demi-Selena páros szerepel, hanem új, eddig felfedezetlen sztárok.
Sterling hangja is nagyon jó, már letöltöttem a soundtracket, épp hallgatom, nagyon tetszik. A filmnek megvolt a története is, ami igencsak jól bemutatta a sztárocskák életét, amit megkeserítenek az újságírók, a firkászok, a fotósok, és minden vágyuk, hogy kilépjenek ebből az árnyékvilágból. Azt hiszem, így 16 és fél éves létemre "visszaszerettem" a Disney-világába. Visszaszerettette magát ez a film. Még több ilyet! :)

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP