péntek, július 02, 2010

Pápá, Brazília!

Nos, kedves olvasók, jól látjátok, bár gondolom már ti is hallottátok a hírt: Brazília, a nagy esélyes, a favorit távozott a vébé köreiből.
Sokáig előnnyel játszottak, 1-0-ra vezettek a hollandok ellen, akik 10 percen belül két gólt is belőttek a brazilok hálójába, és itt vége volt. Felipe Melo piros lapja csak tetézte az eseményeket, a brazilok egyre inkább durvultak, ami nem sokat dobott az esélyeiken.
Személy szerint én sajnáltam őket, nekik drukkoltam, ugyanis örültem volna, ha döntőbe jutnak, de nem tették meg. Nagyon számítottam talán egy spanyol-brazil döntőre, amit most már nem kapok meg. Rossz volt nézni, ahogy könnyek potyognak a szemekből, hogy csalódtak, hogy szomorúak, de képesek továbblépni, tűz égett a szemükben.
Ugyanakkor az örömmámorban úszó hollandoknak is nagyon örültem, egy európai csapat már biztosan van a legjobb négy között, és remélem, nem csak egy lesz, hanem merem remélni, mind a három oda kerül, talán Ghána, vagy Uruguay mellé. De ez Két óra múlva kiderül. Körülbelül.
Jaj, és holnap jönnek az én drága spanyoljaim, egy talán egyszerűnek tűnő meccsel Paraguay ellen, de amilyen könnyűnek tűnhet, olyan nehéz lesz majd, úgy érzem. Remélem,Torresem végre betalál a kapuba!
Nos, jó meccsnézést mindenkinek, aki nézi! Hajrá Ghána!

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP