szerda, július 14, 2010

Szex és New York 2 (2010)

Értékelés: 5/2,5-3 - Nem tudom eldönteni, pontosan milyen osztályzatot adjak neki... de ez lett.
Szóval. Hát azt terveztem, hogy második nekifutásra majd jól megnézem, de a másodikból lett harmadik, negyedik, és nem is tudom, talán hatodjára, vagy hetedjére tudtam végignézni. Nem tetszett. Vagyis... nem volt rossz, végül is, de a történet hiányzott.
Túlságosan vontatott volt ez az egész, hirtelen utazzunk Abu-Dhabiba, aztán meg történjen meg minden véletlen, aminek esélye 1 a millióhoz. Gondolok itt Aidenre.
Én azt hiszem, sokkal jobban odafigyeltek arra, hogy zenéket, meg ruhákat válogassanak, mint a történetre, mert a ruhák és a zenék, na azok eszméletlenül jók voltak, de a sztori az hiányzott... valahogy olyan kiszámítható volt az egész, legalábbis nekem. Nem ehhez szoktam hat évad és az első film alatt, úgyhogy számomra egy egyszer nézhető csalódás volt... nem is érdemel több szót.

0 megjegyzés:

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP