vasárnap, augusztus 08, 2010

Vampire Suck (2010)

Értékelés: 5/5
Tegnap megnéztem végre a Vampire Suckot, bevallom, már hónapok óta várom, hogy megjelenjen. Féltem attól, hogy ez egy paródia, és nem fog tetszeni a trailer ellenére, de IMÁDTAM! Egyszerűen majdnem lefordultam a székről, annyira nevettem egyes jeleneteknél. Tetszett, ahogy meghagyták az alapsztorit, de mégis kiforgatták, végül is, ez a paródia lényege, és azt kell mondjam, ez volt az eddigi legjobb, amit valaha is láttam, pedig elég gyakran nézek ilyesmit.
Én azt mondom, ha Twilight-rajongó vagy, akkor is megéri megnézni, de akkor is, ha nem - láthatod az egészet parodizálva, ahogy te azt már elképzelted.
Már csak Matt Lanter miatt is megérdemli a maximális pontot. Férfi főszereplőnket a 90210 Liamjeként ismerhettük meg, és most ismét megcsillogtatta a tehetségét - Edwardként.
Néhol a színészi játék hagyott maga után némi kívánnivalót, de hát, ezt most elnézzük, hiszen a maximális humorfaktort akarták kihozni a filmből. Tetszett.

2 megjegyzés:

Viki 2010. augusztus 14. 9:18  

tegnap én is letöltöttem, és azthittem megfulladok. Könnyesre röhögtem magam :D nagyon jó, főleg az első fele :D

gabi 2010. augusztus 15. 7:36  

az biztos! :)

Flores e Flowers

Egy régi közhely szerint mindig elpusztítjuk, amit szeretünk – nos, akárhogy nézzük, ez fordítva is igaz.

Sobre a Emporium

Fotóm
gabi
17. sárospatak. könyvek. zene. filmek. mozi. sorozatok. nevetés. élet. szivárvány. napsütés. forma1. foci. spanyolország. newyork. barátok. füst. tánc. német. irodalom. twilight. írás. újságírás. média.
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP